Friday 13 September 2013

Pengenalan LitteShop Kami

Assalamualaikum,

ColourfulTulips LittleShop adalah kedai online yang saya mulakan sejak tahun 2011 lagi. Tetapi disebabkan beberapa masalah yang tidak dapat dielakkan maka kedai itu terbengkalai agak lama sehinggalah pertengahan tahun 2013 ini saya rebranding semula dengan produk-produk yang mesra muslimah dan trendy.

Bermaksud, saya ingin ketengahkan pakaian-pakaian Muslimah baik dari segi baju,seluar,kemeja,blouse,jubah,tudung,shawl,anak tudung,stokinlengan , sarung kaki dan lain-lain produk yang menepati segala aspek menutup aurat yang telah diwajibkan oleh agama terhadap seorang Muslimah.

Yang mana ia bukan sahaja melibatkan fesyen pakaian tersebut, tetapi juga tidak dilupakan aspek material yang digunakan untuk menghasilkan produk tersebut.

Kerana, melihat kepada kegilaan fesyen zaman sekarang, pakaian yang dihasilkan nampak menepati ciri-ciri menutup aurat yang bagus tetapi bila melibatkan material, ianya sama sekali jauh berbeza. Samada kain itu jenis jarang atau jenis melekat di badan.

Semoga perkongsian dan penjualan produk di ColourfulTulips LittleShop ini dapat membantu para Muslimah yang mencari fesyen dan pakaian yang tepat dalam usaha menutup aurat yang telah ditetapkan oleh agama.

Sokongan anda amat kami hargai dan diucapkan jutaan terima kasih :)

Boleh juga singgah di Fanpage kami di Facebook  :)

No comments:

Post a Comment